دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

آشنایی با تلویزیون ال جی سری LG NANO97

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت ال جی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل LG NANO97 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون ال جی سری LG NANO97  اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

رنگهای خالص

رنگهای خالص RGB کلید کیفیت واقعی تصویر است. NanoCell Technology با استفاده از فیلترهای رنگ های کسل کننده و افزایش خلوص طیف RGB ، نانوذرات را ایجاد می کند که باعث ایجاد رنگ های خالص می شوند.

چرا 8K؟

8K  33 میلیون پیکسل (99 میلیون پیکسل فرعی) ارائه می دهد – هرچه پیکسل بیشتر باشد ، چگالی بیشتر است. بنابراین ، برای بدست آوردن حس واقع گرایی از 8K ، ساخت هر پیکسل جداگانه و متمایز از چشم مهم است. LG NanoCell از تعریف CTA برای تلویزیون 8K فراتر می رود. این چیزی است که LG NanoCell 8K ارائه می دهد – “واقعی 8K”.

پردازنده α9 Gen3 AI 4K

با الگوریتم های یادگیری عمیق ، α9 Gen3 AI پردازنده محتوای آن را روی صفحه نمایش تجزیه و تحلیل می کند تا محتوا را به عنوان همهدجانبه ترین آن ارائه کند. تمام تنظیمات به صورت خودکار هستند و برای تصویر نهایی و صدا تقویت شده اند تا هر مشاهده یک نمای تماشایی باشد.

این را ببینید  تلویزیون ال جی LG UN80

بالا آمدن AI 8K

آن را در وضوح درخشان 8K ببینید

LG NanoCell 8K با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق ، با بهبود جزئیات و تعریف ، محتوای 2K یا 4K را به زندگی 8K مانند زندگی تبدیل می کند. از متن و تصاویر بسیار واضح تر با کاهش نویز و وضوح بیشتر لذت ببرید.

رنگهای خالص خانه شما را به سینما تبدیل می کند

NanoCell تمام صحنه ها را بر اساس رنگهای روشن و خالص رنگ و کنتراست شدید که Nano Black ایجاد می کند واقعی می کند. علاوه بر این ، آن را به یک بصری و صدا بهینه برای یک تجربه دیدنی و جذاب تر می رساند. اکنون با تلویزیون NanoCell که از سرگرمی نامحدود پشتیبانی می کند ، از سینمای خانگی واقعی لذت ببرید.

Dolby Vision IQ و Dolby Atmos

فیلم ها را به روشی که باید باشد تماشا کنید ( کاملاً با کیفیت نفس گیر). با ضریب ضریب هوشی Dolby Vision- مزایای Dolby Vision را فراتر از HDR- گسترش می دهد ، روشنایی صفحه ، رنگ و کنتراست بطور هوشمند برای ژانرها و شرایط روشنایی تنظیم می شود. Dolby Atmos تجربه ای همه جانبه صوتی را برای لذت بردن حداکثر از کلیه مطالب ارائه می دهد.

FILMMAKER MODE

پردازنده به طور خودکار تصویر را تنظیم می کند ، هموار سازی حرکت را برای اثر کامل حرکت تصویر خاموش می کند. فیلم هایی را با هدف خلاقانه و تجربه سینمایی تماشا کنید. از تمام مطالب خود در حد استاندارد سینمایی لذت ببرید و قصد هنری کامل هر فیلم را احساس کنید.

این را ببینید  خرابی های رایج تلویزیون های ال جی

HDR 10 Pro & HLG Pro

فرمت های مهم HDR به روزرسانی شده است. تلویزیون های NanoCell با تنظیم فرمت های HDR پشتیبانی شده HLG و HDR 10 ، کیفیت تصویر HDR بهینه ارائه می دهند. این امکان را به شما می دهد تا از تمام مطالب خود با کیفیت عالی لذت ببرید.

آرایه Full Array

هر صحنه را برجسته کنید. Full Array Dimming با کنترل فردی نور پس زمینه LED کنتراست و سیاه را افزایش می دهد و جزئیات را برای یک تجربه همه جانبه تر به طور چشمگیری بهبود می بخشد.

هشدار اطلاع رسانی

هشدار ورزشی قبل ، حین بازی و بعد از بازی به شما اطلاع می دهد. نگران از دست دادن نمایش های بزرگ نباشید، حتی زمانی که چیز در کانال های دیگر مشغول مشاهده ی فیلم یا سریال دیگری می باشید.

بلوتوث فراگیر آماده است

با اتصال هر دو بلندگو بلوتوث به تلویزیون LG UHD خود ، جلوه صوتی فراگیر ایجاد کنید. در فیلم و بازی غوطه ور تر شوید و فضای زندگی را حس کنید.

کم ورودی

واکنش نشان دهید و سریعتر عمل کنید. NanoCell TV به کاربران اجازه می دهد تا بی درنگ فوراً به حریف حمله کنند. این حواس را همزمان با صحنه های واقعی که در یک بازی سریع با وقفه کم ورودی اتفاق می افتد ، همزمان می کند.

HDMI 2.1

نرخ فریم بالاتر ، پشتیبانی از VRR ، ALLM و eARC. HDMI 2.1 اجازه می دهد تا محتوای سریع در وضوح بالاتر و گرافیک هماهنگ و صاف استفاده کنید. این یک تجربه بازی جذاب تر است.

این را ببینید   تلویزیون ال جی LG SM8600
0/5 (0 نقد و بررسی)