خدمات پس از فروش گلدیران (نمایندگی رسمی محصولات ال جی)
خدمات پس از فروش گلدیران ، گارانتی و خدمات پس از فروش همانطور که می دانید، از مهم ترین ویژگی های محصولی با کیفیت و برندی معتبر می باشد. برای افزایش طول عمر محصولاتی همچون تلویزیون و تأمین آسایش و راحتی خودمان، باید به گارانتی و خدمات طولانی مدت برند ها توجه داشته باشیم.
شیادانی که برای سود خود، محصولات بی کیفیت به لحاظ قطعات فیک و یا خراب را به مردم عرضه می نمایند، هیچ کدام از این مزایای پس از فروش برخوردار نمی باشند و در نتیجه، مجبوریم تا برای تعمیر یا تعویض قطعات تلویزیون، هزینه های گزافی را متحمل شویم.
در ادامه به مزایا و ویژگی های نمایندگی رسمی محصولات ال جی (گلدیران) به منظور تشویق عموم به توجه بیشتر به ضمانت های بعد از فروش محصول، پرداخته ایم.
نصب و راه اندازی محصولات گلدیران
با خرید محصول از نمایندگی های گلدیران پلاس، از مزیت ویژه نصب در هنگام تحویل دستگاه بهره مند خواهید شد. در واقع اولین خدمت از جانب گلدیران، زمانی است که محصول خود را از نمایندگی های فروش مجاز گلدیران خریداری می کنید و نیاز به نصب دستگاهتان دارید. از هنگام نصب دستگاه، خدمات گلدیران به شما آغاز می شود. تکنسین های متخصص و آموزش دیده در حوزه نصب محصولات، در هر نقطه از کشور، به منزل مشتریان رفته و طبق اصول و استاندارد های لازم، محصول را نصب می کنند.
تعمیر لوازم خانگی و تلویزیون
افرادی که محصول آن ها خدمات پس از فروش ندارد، مجبورند از از تکنسنین های محلی و غیر حرفه ای کمک بگیرند. آن تعمیر در آینده، ممکن است موجب تعمیرات بیشتری شود به همین دلیل خرید محصولی که دارای خدمات پس از فروشی مانند گلدیران است، بسیار هائز اهمیت است.
در هنگام خرابی، که امری بسیار طبیعی در محصولات برقی است، تعمیر کاران آموزش دیده و متخصص، به محل مشتریان اعزام می شوند و پس از بررسی دستگاه، تعمیرات لازم را بر روی محصول پیاده می کنند.
تمدید گارانتی گلدیران به صورت رایگان
خدمات نمایندگی محصولات ال جی یا همان گلدیران، مانند بیمه ای عمل می کند که در شرایط اضطراری از آن استفاده می شود. این شباهت شامل امکان تمدید نیز می باشد! گلدیران این امکان را در اختیار مشتریانش گذاشته که بتوانند بدون محدودیت، گارانتی محصولات حود را تمدید نمایند، بدون آن که هزینه ای را پرداخت کنند!
مزایای تمدید گارانتی گلدیران نیز شامل موارد زیر اند:
- هزینه تمدید گارانتی در برابر هرگونه هزینه های تعویض و تعمیرات احتمالی بسیار ناچیز است.
- اجرت و ایاب و ذهاب تعمیرات دستگاه، به صورت رایگان انجام می شود.
نکاتی که در رابطه با نحوه خدمت رسانی این افراد به مشتریان وجود دارد، از این قبیل اند:
- در اولویت بودن تعمیر دستگاه در دوره گارانتی، نسبت به دستگاه هایی که در گارانتی نیستند.
- در اولویت بودن تامین قطعات معیوب برای مشتریان دارای گارانتی.
سرویس دوره ای
همانطور که بدن ما برای عملکرد سالم و همیشگی خود به چک آپ های سالانه نیاز دارند، لوازم برقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سرویس دوره ای، همانند چک آپ انسان برای لوازم خانگی عمل می کند. از این رو، لازم است تا به طور معمول هر شش ماه یک بار، لوازم خانگی تان، به خصوص تلویزیون، توسط تکنسین ها چک شوند تا مشکل جزئی در صورت وجود، پیش از آن که بزرگ شود رفع گردد.
مزیت های سرویس دوره ای در موارد زیر، قابل ذکر اند:
- کنترل کیفیت و عملکرد محصول
- افزایش طول عمر دستگاه
- پرداخت هزینه کم سرویس دوره ای در مقابل هزینه های گزاف تعمیرات
- پیشگیری از تعمیرات و تعویض قطعه
- حفظ عمکلرد دستگاه مانند روز اول
- چک آپ توسط تکنسین های آموزش دیده
- مشتریان گلدیران
- انواع خدمات لوازم خانگی
- تعمیر لوازم خانگی
- سرویس دوره ای لوازم خانگی
- نصب لوازم خانگی
- تمدید گارانتی لوازم خانگی