دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چرا تلویزیون روشن نمی شود؟

اگر از خود می پرسید، (چرا تلویزیون من روشن نمی شود؟!)، ممکن است تصور کنید که باید جعبه را تعویض کنید یا برای تعمیر آن به یک متخصص مراجعه کنید. اگر جلد تلویزیون با 247 Home Rescue دارید، به سادگی از مشکلات خود برای ما بگویید و کسی را وادار می کنیم که تلویزیون شما را برای شما درست کند.

اما حتی اگر سرویس جلد لوازم خانگی ما را ندارید، بدون کمک متخصص می توانید تلویزیون خود را دوباره کار کنید. در زیر می توانید بدانید که چه اشتباهی رخ داده است و چه کاری باید انجام دهید.

سعی کنید آن را در جعبه روشن کنید

اگر تلویزیون شما با کنترل از راه دور روشن نمی شود، شاید لازم باشد که باتری های ریموت را تعویض کنید یا ممکن است موردی با سیگنال مادون قرمز کنترل از راه دور تداخل داشته باشد یا آن را مسدود کند. برای فهمیدن این موضوع، از دکمه های سمت یا پانل جلوی درپوش تلویزیون استفاده کنید تا تلویزیون روشن شود.

برق را بررسی کنید

اطمینان حاصل کنید که تلویزیون به یک پریز برق مستقیم متصل است و به طور ایمن وصل است. ممکن است مشکل به جای تلویزیون به پریز برق شما مربوط شود – برای اینکه بفهمید آیا چنین است، دستگاه برق دیگری را به پریز تلویزیون وصل کنید یا تلویزیون را به پریز دیگری متصل کنید.

اگر برق کار نمی کند، بررسی کنید که جعبه فیوز شما قطع شده است یا خیر. در غیر این صورت، برای تعمیر پریز کالا باید به یک متخصص حرفه ای مراجعه کنید. اگر تلویزیون شما بلافاصله برق را قطع می کند، باید تعمیر کنید.

این را ببینید  مشکلات رایج تلویزیون ال جی مدل 47ln54200

ممکن است تلویزیون شما به یک اتصال الکتریکی متصل شده باشد و ممکن است فیوز یا محافظ برق در این سرب منفجر شده باشد. برای دیدن این که چنین است، تلویزیون را مستقیم به دیوار وصل کنید.

تنظیم مجدد نرم

اگر هنوز تلویزیون روشن نیست، تلویزیون را از دیوار خاموش کرده و آن را از پریز برق جدا کنید. 30 ثانیه صبر کنید و سپس آن را دوباره به برق متصل کرده و روشن کنید. این (تنظیم مجدد نرم) نامیده می شود، و باید تلویزیون را دوباره تنظیم کند.

با نمایندگی سازنده تماس بگیرید

ممکن است تلویزیون شما فراخوانده شده باشد، یا ممکن است یک نقص مشترک داشته باشد که می توانید خودتان آن را مرتب کنید. همچنین سازنده ممکن است مایل باشد تلویزیون شما را از طرف شما به صورت رایگان تعمیر کند. با شرکتی که تلویزیون شما را تولید کرده است در تماس باشید و مشکل خود را شرح دهید – آنها ممکن است از کمک به شما بیشتر خوشحال شوند.

یا اگر از یک مشکل فوری رنج می برید امروز با ما تماس بگیرید. تیم های فنی ما برخی از موارد ساده تشخیصی را بررسی می کنند تا ببینند آیا از طریق تلفن امکان رفع آن وجود دارد یا خیر، در صورت امکان آنها یک مهندس سازنده می فرستند تا نگاهی بیندازد.

خودتان سعی نکنید تلویزیون را تعمیر کنید مگر اینکه واقعاً از کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید. تعدادی از موارد ممکن است اشتباه باشد از جمله خطرات ایجاد گرفتگی، برق گرفتگی و موارد دیگر.

این را ببینید  بررسی تلویزیون در زمان سیاه شدن صفحه
0/5 (0 نقد و بررسی)