دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

در این مقاله نحوه اتصال تلویزیون الجی هوشمند به هات اسپات موبایل توضیح داده شده است. به راحتی می توانید با استفاده از داده ی موبایل خود با تلویزیون نیز به اینترنت متصل شوید و برنامه های تلویزیون را با اینترنت آپدیت کرده و یا در فضای اینترنت بچرخید.

اتصال تلویزیون الجی به هات اسپات موبایل
اتصال تلویزیون الجی به هات اسپات موبایل

چگونه تلویزیون الجی هوشمند خود را به هات اسپات وصل کنم

قبل از اینکه بیش از حد به این موضوع بپردازیم، مطمئن شوید که تلویزیون الجیی دارید که می‌تواند به Wi-Fi وصل شود و یک هات‌پات تلفن همراه کار می‌کند.

  1. هنگامی که مطمئن شدید نقطه اتصال تلفن همراه کار می کند، اتصال آن به تلویزیون الجی هوشمند فقط چند لحظه طول می کشد.
  2. ابتدا مکان مناسبی را برای هات اسپات موبایل خود انتخاب کنید. گیرنده تلفن خود را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که مکان انتخابی شما پوشش مناسبی دارد و مطمئن شوید که از تلویزیون الجی شما خیلی دور نیست.
  3. مطمئن شوید که نام و رمز عبور شبکه وای فای نقطه اتصال تلفن همراه خود را آماده دارید، زیرا برای اتصال به شبکه باید این اطلاعات را در تلویزیون الجی هوشمند خود وارد کنید.
  4. تلویزیون الجی خود را روشن کنید و منوی تنظیمات آن را باز کنید. به صفحه تنظیمات شبکه تلویزیون الجی خود بروید، که گاهی اوقات می‌توان آن را تنظیمات اینترنت، تنظیمات Wi-Fi یا هر چیزی در این راستا نامید.
  5. شبکه‌های Wi-Fi را که می‌توانید با تلویزیون الجی خود به آن متصل شوید، جستجو کنید و از لیست شبکه‌های موجود، شبکه نقطه اتصال خود را انتخاب کنید. سپس رمز عبور را برای اتصال وارد کنید.
  6. پس از اتصال، پخش جریانی یک نمایش را در تلویزیون الجی خود امتحان کنید تا مطمئن شوید همه چیز کار می کند. بسته به دریافت تلفن همراه شما در منطقه خاص شما، سرعت ممکن است برای پخش محتوای ویدئویی خوب باشد یا ممکن است بسیار کند باشد. مسافت پیموده شده شخصی شما متفاوت خواهد بود.
این را ببینید  رفع مشکل باندینگ تلویزیون ال جی
اتصال تلویزیون الجی به هات اسپات موبایل
اتصال تلویزیون الجی به هات اسپات موبایل

چگونه از کنترل از راه دور تلویزیون استفاده کنیم؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می‌کنیم مقاله « طریقه استفاده از کنترل از راه دور IR تلویزیون ال جی » را حتماً یکبار مطالعه کنید.

چرا تلویزیون الجی هوشمند به هات اسپات موبایل وصل نمی شود

ابتدا باید مطمئن شوید که هات اسپات و تلویزیون الجی شما سازگار هستند. مطمئن شوید که دستگاه های دیگر می توانند به هات اسپات شما متصل شوند و مطمئن شوید که تلویزیون الجی شما می تواند به شبکه های دیگر متصل شود. این به شما کمک می کند تا تشخیص دهید که مشکل واقعا کجاست: نقطه اتصال، تلویزیون الجی شما یا ارتباط بین این دو.

دوم، بررسی کنید که هات اسپات شما تمام نشده باشد. بسته به طرح داده شما، ممکن است داده هات اسپات نامحدودی نداشته باشید و ممکن است سریعتر از آنچه انتظار دارید تمام داده شود.

سوم، حتماً سرعت هات اسپات خود را تست کنید. سعی کنید تلفن یا رایانه را به هات اسپات متصل کنید و یک تست ساده سرعت اینترنت را اجرا کنید. اگر در موقعیت مکانی خاص خود ارتباط بسیار بدی دارید، ممکن است پخش فیلم ها و برنامه های تلویزیون الجیی برای شما دشوار یا خسته کننده باشد. انتقال هات اسپات را به مکان دیگری در نظر بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)