دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

چگونه یک تلویزیون ال جی که روشن نمی شود را روشن کنیم؟

موارد کمی می توانند به اندازه خراب شدن لوازم الکترونیکی ناامیدکننده باشند. این امر به ویژه در مورد یک تلویزیون که اغلب مرکز اصلی خانه است، صادق است. برای تعمیر صفحه ال جی که روشن نمی شود، ابتدا باید ریموت، نوار برق و سیم برق را رد کنید، اما ممکن است مشکل خازن باشد که ممکن است نیاز به تعمیر حرفه ای داشته باشد.

عیب یابی تلویزیون ال جی بدون برق

مشکلات تلویزیون ممکن است گران باشد، به خصوص اگر تحت ضمانت نباشد. وقتی تلویزیون ال جی روشن نمی شود، چند مرحله اساسی برای عیب یابی وجود دارد که می توانید برای حل رایج ترین مشکلات انجام دهید.

اولین کاری که باید در هنگام روشن نشدن تلویزیون ال جی از حالت آماده به کار انجام دهید بررسی ریموت و پریز برق است. این می تواند چیزی به سادگی باتری های از راه دور خاموش باشد. اگر تلویزیون خود را به برق متصل کرده اید، این امر را به عنوان مقصر رد کنید. اگر تمام مراحل عیب یابی شما کار نمی کند، ضمانت خود را بررسی کنید. اگر تلویزیون شما در محدودیت های زمانی باشد ممکن است واجد شرایط تعمیرات رایگان شوید.

مشکلات مربوط به برق از راه دور

اگر تلویزیون ال جی شما روشن نمی شود، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که چگونه می خواهید برق را کنترل کنید. از آنجا که بسیاری از افراد از ریموت استفاده می کنند، معمولاً منبع این مشکل است. اولین چیزی که باید آزمایش شود این است که آیا باتری ها از بین رفته اند. این یک تعویض آسان است و اگر باز هم کار نکرد، همیشه می توانید باتری های قدیمی را دوباره در آن قرار دهید.

این را ببینید  تحریف و یا قطعی صدا در تلویزیون

یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام عیب یابی تلویزیون ال جی خود بررسی کنید این است که آیا چیزی سیگنال بین کنترل از راه دور و تلویزیون را مسدود می کند. سعی کنید به تلویزیون نزدیکتر شوید و موقعیت ریموت را تغییر دهید. همچنین ممکن است که ریموت شما خراب شده باشد، بنابراین مرحله آخر عیب یابی باید دور انداختن ریموت و روشن کردن تلویزیون با استفاده از دکمه پاور باشد.

مشکلات دکمه قدرت

اگر ریموت را امتحان کرده اید و تلویزیون هنوز روشن نمی شود، مرحله بعدی در عیب یابی تلویزیون ال جی بدون برق بررسی سیم برق است. اگر تلویزیون شما به برق متصل است، ممکن است به طور تصادفی خاموش شده باشد. همچنین می توانید تلویزیون را از نوار برق جدا کرده و به دیوار وصل کنید تا مطمئن شوید که نوار برق شما مقصر نیست. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که اتصال پشت تلویزیون قطع است.

اگر تلویزیون ال جی شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود و منبع تغذیه را بررسی کرده اید، ممکن است تلویزیون شما به عنوان یک اقدام محافظتی به حالت خاموش شدن درآید. اگر این اتفاق بیفتد، یک چراغ برق چشمک زن را مشاهده خواهید کرد. در این صورت، کابل برق را جدا کرده و تلویزیون را حداقل به مدت سه دقیقه از برق وصل کنید. به محض اتصال مجدد آن، این مسئله باید خود حل شود.

هنگامی که تعمیرات لازم است

اگر تلویزیون ال جی شما روشن نشود و تمام مراحل اساسی عیب یابی را امتحان کرده باشید، این می تواند مشکل جدی تری باشد. ضمانت خود را بررسی کنید تا ببینید آیا امکان انجام تعمیرات به صورت رایگان وجود دارد یا خیر. در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد هزینه تعمیرات را پرداخت کنید، مگر اینکه راحت باشید که تلویزیون جدا می کنید.

این را ببینید  روشن کردن از راه دور بدون کنترل تلویزیون

با تلویزیون های صفحه تخت امروزی، یک مشکل مستمر با دوام نداشتن خازن ها وجود دارد. اگر متوجه شدید تلویزیون ال جی شما از حالت آماده به کار روشن نمی شود یا هنگام روشن بودن صدای صدای کلیک را می شنوید، ممکن است مشکلی داشته باشید که نیاز به تعمیر دارد. برای اینکه خودتان آن را برطرف کنید، باید یک لحیم کاری لحیم کاری و یک استعداد جدی برای کار با اجزای الکتریکی داشته باشید. می توانید به صورت آنلاین دستورالعمل ها را پیدا کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)