دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

ویژگی های تلویزیون ال جی سری LG UN80

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت ال جی می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل LG UN80 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون ال جی سری LG UN80 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تلویزیون واقعی 4K برای تمام نیازهای سرگرمی شما

تلویزیون ال جی UHD با گرفتن هر آنچه که شما در یک سطح جدید مشاهده می کنید ، سرگرمی ساخته شده است. خواه این سینما ، ورزش یا بازی باشد ، تصاویر واقعی 4K را با رنگی واضح و جزئیات دقیق ارائه می دهد. از تصاویر واقعی تر در چهار برابر وضوح تصویر Full HD لذت ببرید.

ThinQ AI

LG ThinQ AI هوشمند همه زندگی را راحت تر می کند. تشخیص صدای طبیعی به شما امکان می دهد تا اکوسیستم Home IoT خود را کنترل کنید.

FILMMAKER MODE

تماشای محتوا بسیار با کیفیت در نظر گرفته شده است. پردازنده به طور خودکار صاف کردن حرکت را برای اثر کامل حرکت تصویر خاموش می کند. فیلم ها و مطالب دیگر را با قصد خلاقانه و تجربه سینمایی که حفظ شده است تماشا کنید.

این را ببینید  اتصال تلویزیون‌ webos به اینترنت

HDR 10 Pro & HLG Pro

از تصاویر و فیلم ها با کیفیت بالا لذت ببرید. تلویزیون های UHD ال جی با پشتیبانی از فرمت های اصلی HDR از جمله HDR 10 Pro و HLG Pro ، کیفیت تصویر HDR بهینه را ارائه می دهند. نتیجه ی این بهینه سازی، کیفیت بسیار بالا و لذت بخش تصاویر و رنگ ها می باشد. (در شکل زیر د رتصویر سمت راست می توان وجود این قابلیت را به راحتی مشاهده کرد. اما در تصویر سمت چپ رنگ ها کدرتر دیده می شوند.)

فوق العاده فراگیر

شیرجه رفتن به هنر صدا و استفاده از کیفیت بی نظیر صدا، در این تلویزیون امکان پذیر است. چندین کانال صوتی مجازی ، تجربه صدای همه جانبه تری ایجاد می کنند. از گفتگوی ظریف و صدای پیچیده لذت ببرید که انگار خودتان در صحنه هستید. (تجربه کردن صدای زنده و قوی)

کم ورودی

کنترل کامل و بدون تاخیر را در دست بگیرید. تلویزیون های UHD ال جی به کاربران این امکان را می دهد تا بدون تأخیر کنترل کامل و سریع بازی ها را انجام دهند.

زاویه دید گسترده

رنگ مادون قرمز از هر زاویه ای با کیفیت بالای دیده می شود. تماشای بازی تیم های مورد علاقه خود را بر روی صفحه نمایش با رنگ های واقع بینانه و تصاویر واقع بینانه ، بدون توجه به جایی که می نشینید ، بازی کنید.

بلوتوث فراگیر آماده است

با اتصال هر دو بلندگو بلوتوث به تلویزیون LG UHD خود ، جلوه صوتی فراگیر ایجاد کنید. در فیلم و بازی غوطه ور تر شوید و فضای زندگی را حس کنید.

این را ببینید  مشکل گرمای زیاد تلویزیون

هشدار اطلاع رسانی

هشدار ورزشی قبل ، حین بازی و بعد از بازی به شما اطلاع می دهد. نگران از دست دادن نمایش های بزرگ نباشید، حتی زمانی که چیز در کانال های دیگر مشغول مشاهده ی فیلم یا سریال دیگری می باشید.

با webOS جدید باهوش تر زندگی کنید

از طریق خدمات استریم از جمله Netflix ، YouTube ، Disney + و موارد دیگر از محتوای بیشتری لذت ببرید. و ویژگی کنترل صدا که به تازگی اضافه شده است به شما امکان می دهد لوازم خانگی خود را با صدای خود کنترل کنید.

ظرافت شیک و زیبا

حاشیه های باریک و خطوط مدرن و براق تلویزیون های UHD ال جی ، زیبایی را به فضای شما اضافه می کنند و تجربه تماشای شما را تقویت می کنند. ظرافت بدنه ی دور و پشت بسیار نازک است و نمای شیک و زیبای را به شما هدیه می دهد.

مشخصات صفحه ی نمایشگر

نوع نمایشگر 4K UHD
اندازه 65
وضوح 3840x 2160
BLU Type Direct
TruMotion / Refresh rate 60Hz

0/5 (0 نقد و بررسی)