دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

فناوری Screen Mirroring به شما امکان می‌دهد رسانه‌ای را که در دستگاه Android، Windows یا Apple کوچک‌تر شما پخش می‌شود، به دستگاه بزرگ‌تری مانند تلویزیون الجی یا پروژکتور رسانه‌ای، به‌صورت بی‌سیم ارسال کنید. می‌توانید عکس‌های شخصی، موسیقی، ویدیوها، بازی‌ها و موارد دیگر را منعکس کنید، از جمله محتوای اینترنت یا برنامه‌هایی مانند Netflix یا YouTube.

تلفن یا دستگاه دیگر خود را به تلویزیون الجی وصل کنید

برای استفاده از انعکاس صفحه نمایش، هر دو دستگاه باید حداقل شرایط را رعایت کنند. تلفن یا رایانه لوحی شما باید از Mirroring پشتیبانی کند و قادر به ارسال داده باشد. تلویزیون الجی یا پروژکتور نیز باید از انعکاس صفحه پشتیبانی کند و بتواند آن داده ها را ضبط و پخش کند.

برای اطلاع از اینکه آیا تلفن یا رایانه لوحی شما از انعکاس پشتیبانی می کند یا خیر، به مستندات مراجعه کنید یا جستجوی اینترنتی انجام دهید. توجه داشته باشید که ممکن است لازم باشد ویژگی Miracast یا Screen Mirroring را نیز در تنظیمات فعال کنید، بنابراین مراقب آن نیز باشید. حتی ممکن است بتوانید صفحه گوشی خود را روی رایانه خود نشان دهید.

در مورد تلویزیون الجی، دو فناوری گسترده وجود دارد. می‌توانید به تلویزیون الجی یا پروژکتوری هوشمند جدیدتر که دارای انعکاس صفحه داخلی است، آینه کنید یا می‌توانید یک دستگاه پخش رسانه خریداری کنید و آن را به یک درگاه HDMI موجود در تلویزیون الجی قدیمی‌تر متصل کنید. از آنجایی که داده‌ها به‌صورت بی‌سیم و از طریق شبکه خانگی شما می‌رسند، باید آن تلویزیون الجی یا مدیا استیک را برای اتصال به آن شبکه نیز پیکربندی کنید.

این را ببینید  دلایل روشن نشدن تلویزیون ال جی
فناوری Screen Mirroring
فناوری Screen Mirroring

مشکلات سازگاری هنگامی که یک صفحه نمایش را آینه می کنید

همه دستگاه ها با هم خوب بازی نمی کنند. شما نمی توانید هر تلفنی را به هر صفحه تلویزیون الجیی بازتاب دهید یا به نوعی با استفاده از یک برنامه جادویی یک تلفن را به تلویزیون الجی متصل کنید و آن را مجبور به کار کنید. فقط به این دلیل که هر دو دستگاه از انعکاس صفحه پشتیبانی می‌کنند، معنایی هم ندارد. دستگاه ها نیز باید با یکدیگر سازگار باشند. این سازگاری جایی است که اغلب مشکلات ایجاد می شود.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، دستگاه های تولید کننده یکسان معمولاً با یکدیگر سازگار هستند. به عنوان مثال، می توانید رسانه ها را از یک تبلت Kindle Fire جدیدتر به Fire TV آمازون به راحتی به اشتراک بگذارید. آنها هر دو توسط آمازون ساخته شده اند و برای کار با هم طراحی شده اند. و از آنجایی که دستگاه های Fire از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، بسیاری از تلفن ها و تبلت های مبتنی بر اندروید نیز سازگار هستند.

به همین ترتیب، می‌توانید رسانه‌های آیفون خود را به تلویزیون الجی اپل بازتاب دهید. اپل هر دو را ساخته است و با یکدیگر سازگار هستند. Apple TV با iPad نیز کار می کند. با این حال، نمی‌توانید رسانه‌ها را از دستگاه Android یا Windows به Apple TV پخش کنید.

سایر دستگاه‌ها مانند Chromecast Google و دستگاه‌های رسانه‌ای Roku نیز مانند تلویزیون الجی‌های هوشمند به‌طور کلی دارای محدودیت‌هایی هستند، بنابراین اگر به دنبال راه‌حلی شبیه‌سازی هستید، قبل از خرید چیزی برای پخش جریانی، در نظر بگیرید که از چه چیزی پخش می‌کنید. .

این را ببینید  طریقه استفاده از کنترل از راه دور IR تلویزیون ال جی

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: ULED در مقابل OLED تلویزیون الجی

اپلیکیشن های Mirroring را کاوش کنید

وقتی رسانه را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود پخش می کنید، از یک برنامه استفاده می کنید. شاید با Hulu فیلم های کابلی و تلویزیون الجی زنده تماشا کنید. شاید با Spotify به موسیقی گوش دهید یا با YouTube ویدیوهای آموزشی تماشا کنید. این برنامه ها از انعکاس صفحه پشتیبانی می کنند.

یک دقیقه وقت بگذارید و آن را امتحان کنید. در اینجا نحوه کاوش برنامه های رسانه ای خود به صورت کلی آورده شده است:

  1. برنامه ای را در دستگاه خود باز کنید که به شما امکان می دهد رسانه را مشاهده کنید.
  2. هر رسانه موجود را در آن برنامه پخش کنید.
  3. روی صفحه ضربه بزنید و روی نماد آینه کاری که در آنجا ظاهر می شود ضربه بزنید.
  4. اگر دستگاهی در دسترس دارید که می توانید آن را آینه کنید (و روشن است و آماده استفاده است)، آن را در لیست خواهید دید.
فناوری Screen Mirroring
فناوری Screen Mirroring

تجربه تصاویر صاف صفحه نمایش

هنگامی که رسانه خود را از طریق انعکاس صفحه تماشا می کنید، از کنترل های تلفن یا رایانه لوحی خود برای کنترل آن استفاده خواهید کرد. می‌توانید سریع به جلو و عقب برگردید، مکث کنید و مجدداً راه‌اندازی کنید، مشروط بر اینکه برنامه و رسانه اجازه دهند. بعید است که بتوانید خود تلویزیون الجی را کنترل کنید. کنترل از راه دور را که با حجم صدا کار می کند در دسترس داشته باشید.

0/5 (0 نقد و بررسی)