دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

حالت محیطی در تلویزیون الجی چیست؟ حالت هنری که ممکن است بسته به اینکه چه کسی تلویزیون الجی را ساخته است، به‌عنوان حالت محیطی یا حالت گالری نیز فهرست شده باشد، یک تنظیم غیرفعال است که هدف آن تبدیل صفحه نمایش شما از یک مستطیل سیاه و سفید در زمانی که آن را تماشا نمی‌کنید، دارد. به جای محافظ صفحه‌نمایش معمولی که ممکن است در تلویزیون الجی‌های موجود یا جعبه‌های پخش جریانی در حالت غیرفعال مشاهده کنید، هدف Art Mode این است که تلویزیون الجی شما را عملاً در محیط اطراف خود ناپدید کند. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد این ویژگی بدانید آمده است.

حالت محیطی در تلویزیون الجی چه کاربردی دارد

حتی اگر یک HDTV یا دستگاه پخش جریانی مدل اولیه دارید، احتمالاً در صورت عدم نمایش فیلم یا برنامه تلویزیون الجیی، گزینه محافظ صفحه نمایش دارد. معمولاً شامل نمایش اسلایدی از تصاویر استوک، مناظر منظره یا عکس های شخصی است که به آرامی در سراسر صفحه حرکت می کنند تا از سوختن جلوگیری شود.

حالت هنری یک پله بالاتر از آن است. تصاویر حرکت نمی‌کنند و هدف پنهان کردن این است که اصلاً صفحه‌ای در آنجا وجود دارد. Art Mode حس یک نقاشی آویزان را به دیوار می دهد، با افکت هایی که تابش خیره کننده را از بین می برد و برای حفظ توهم با نور محیط تنظیم می شود. همچنان می توانید تصاویر خود را آپلود کنید. با این حال، آنها در حالت هنری بهتر از محافظ صفحه نمایش به نظر می رسند.

این را ببینید  آموزش اتصال به اینترنت تلویزیون

و در حالی که عکس می‌گیرید، حالت هنری به شما امکان می‌دهد تا کار پیچیده‌تری انجام دهید: می‌توانید تصویری از دیوار پشت صفحه بفرستید و دستگاه را ناپدید کنید. حالت هنری می‌تواند شامل فیلم‌ها و غیرنقاشی نیز باشد، اما جذابیت اصلی آن این است که ست شما را به عنوان یک قطعه تزئینی پنهان کند.

حالت محیطی در تلویزیون الجی
حالت محیطی در تلویزیون الجی

تلویزیون الجی حالت هنری چیست

یک تلویزیون الجی Art Mode دارای یک صفحه نمایش 4K یا 8K است که شامل برخی از نسخه های فناوری است که تصویری با کیفیت بالا و چشم نواز را در حالت غیرفعال کم مصرف نشان می دهد. “حالت هنری” اصطلاح کلی است. سامسونگ از «حالت محیطی» استفاده می کند و ال جی آن را «حالت گالری» می نامد.

مدل‌های تلویزیون الجی سامسونگ که دارای حالت محیطی هستند عبارتند از The Frame و The Terrace در اندازه‌های صفحه نمایش 32 تا 75 اینچ. می‌توانید همه تلویزیون الجی‌های سازگار را در سایت خرید سامسونگ ببینید، اما برای دریافت این ویژگی لزوماً نیازی به صفحه نمایش QLED برتر (و گران قیمت) ندارید.

سری تلویزیون الجی‌های گالری ال‌جی نسخه‌ای از حالت هنری دارند، که علاوه بر این امیدوار است از نمایه نازک صفحه‌نمایش OLED استفاده کند تا این توهم را ایجاد کند که به جای تلویزیون الجی، یک نقاشی عظیم روی دیوار خود دارید.

رزولوشن تلویزیون چیست و چگونه فعال می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال توصیه می‌کنیم مقاله « روش‌های تغییر رزولوشن تلویزیون الجی » را حتماً یکبار مطالعه کنید.

آیا همه تلویزیون الجی ها حالت هنری دارند

اکثر تلویزیون الجی‌ها و دستگاه‌های پخش جریانی دارای محافظ صفحه هستند، اما فقط برخی از تلویزیون الجی‌های سطح بالا دارای ویژگی Art Mode واقعی هستند. در میان مشخصات تلویزیون الجی سامسونگ، «حالت محیطی» را بررسی کنید، یا مطمئن شوید که مجموعه «گالری دیزاین» ال‌جی را می‌خرید تا مطمئن شوید که یکی از آن‌ها را با حالت هنری دریافت می‌کنید.

این را ببینید  ریبال مین برد تلویزیون
حالت محیطی در تلویزیون الجی
حالت محیطی در تلویزیون الجی

چگونه تلویزیون الجی خود را برای نمایش آثار هنری قرار دهم

با تلویزیون الجیی که شامل حالت هنری، محیطی یا گالری است، معمولاً این ویژگی را با خاموش کردن مجموعه فعال می‌کنید. تلویزیون الجی‌های سامسونگ اغلب دارای دکمه «حالت محیطی» روی کنترل‌های QLED خود هستند.

حتی اگر تلویزیون الجیی با حالت هنری، محیطی یا گالری ندارید، ممکن است همچنان بتوانید تصاویری را که در حالت استراحت نشان می‌دهند، بسته به مدل تلویزیون الجی یا دستگاه پخش خود سفارشی کنید. به عنوان مثال، Apple TV به شما امکان می دهد از عکس هایی که با iCloud همگام سازی کرده اید برای ایجاد یک محافظ صفحه نمایش سفارشی استفاده کنید. Chromecast می تواند با استفاده از Google Photos کاری مشابه انجام دهد. سایر دستگاه‌ها ممکن است به شما اجازه دهند کارت microSD را برای آپلود مستقیم تصاویر، چه عکس‌های شخصی که دوست دارید و چه تصاویر با کیفیت بالا از نقاشی‌های مورد علاقه‌تان، وارد کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)