دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

فهرست مطالب

این ارتباط به اینترنت است که یک تلویزیون ساده را هوشمند می کند. اگر تلویزیون هوشمند نتواند به یک نقطه متصل شود یا به طور مداوم از WiFi قطع شود، نمی‌توان از برنامه‌هایی استفاده کرد که مالک آن استفاده می‌کند. بنابراین در این آموزش 7 روش برای تعمیر علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی را به شما آموزش می دهید.

علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی

بررسی علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی برند الکترونیک ال جی مدت زیادی است که وجود داشته و خود را به عنوان یک رهبر بازار در نوآوری و فناوری تثبیت کرده است. در نتیجه، وقتی به دستگاه‌هایی مانند تلویزیون‌های هوشمند فکر می‌کنیم، برند ال‌جی همیشه بر سر زبان ماست.

به غیر از این، دلایل محبوبیت مداوم آن می تواند به چند چیز باشد . کیفیت تصویر با وضوح 8k به عنوان یک گزینه می تواند شگفت انگیز باشد. اگر نه، این می تواند کیفیت ظاهری ساخت و دوام محصولات آنها نیز باشد.

از سوی دیگر، در حالی که تلویزیون های ال جی برای مدت طولانی در بازار هستند، تنها در چند سال اخیر است که مجموعه ای از ویژگی های فوق مدرن را در خود جای داده اند. این ویژگی ها با در نظر گرفتن تجربه کاربری و با هدف آسان کردن زندگی برای مشتریان شما اضافه شده است.

با این حال، با راه حل های پیچیده تکنولوژیکی ، همیشه احتمال خرابی محصول بیشتر خواهد بود. یکی از رایج ترین این مزاحمت ها این است که این تلویزیون ها تمایل به قطع شدن از وای فای دارند.

گاهی اوقات، به نظر می رسد فراموش می کنند که اتصال WiFi شما حتی وجود دارد. برای حل این مشکل، در زیر نکاتی را برای حل این مشکل خاص به شما نشان خواهم داد.

عیب یابی قطع شدن اتصال Wi-Fi تلویزیون ال جی

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی در زیر بهترین راه های رفع اتصال اینترنتی تلویزیون ال جی را مشاهده خواهید کرد.

به روز رسانی سیستم عامل در تلویزیون ال جی

اول از همه، تمام تلویزیون های هوشمند ساخته شده توسط ال جی دارای سیستم عامل داخلی هستند، درست مانند رایانه شما که ویندوز را اجرا می کند. نسخه ال‌جی با نام «سیستم‌عامل وب» شناخته می‌شود ، این سیستم‌عامل باید هر از چند گاهی به‌روزرسانی شود تا به طور مؤثر کار کند.

این را ببینید  مشکلات رنگ تلویزیون lg

بنابراین، اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا تلویزیون شما به آخرین نسخه سیستم عامل وب به روز شده است یا خیر. برای آن مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1 . “تنظیمات” را در کنترل از راه دور تلویزیون ال جی خودفشار دهید

مرحله 2. در مرحله بعد، “همه تنظیمات” را در صفحه تلویزیون ال جی خود انتخاب کنید.

مرحله 3. به گزینه “General” بروید و سپس “About this TV” را انتخاب کنید .

مرحله 4. سپس، “بررسی برای به روز رسانی” را انتخاب کنید .

اگر به‌روزرسانی‌های معلقی وجود دارد، باید به آنها اجازه دهید تمام شوند. پس از آن، تلویزیون خود را مجددا راه اندازی کنید. در این مرحله، تلویزیون ال‌جی شما که اتصال به Wifi را قطع می‌کند، احتمالاً دوباره کار می‌کند.

خرابی تلویزیون الجی

بررسی مکان تلویزیون

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی صرف نظر از تنظیمات مکانی که در تلویزیون خود استفاده می کنید، باید مکان فعلی یا GPS خود را روشن کنید تا مطمئن شوید همه چیز به درستی کار می کند.

همچنین، وسایل الکترونیکی در خانه شما وجود دارد که ممکن است با گیرنده WiFi تلویزیون شما تداخل داشته باشد. قطعات الکترونیکی که در فرکانس مشابهی کار می کنند و می توانند با سیگنال شما تداخل داشته باشند.

  • مانیتور کودک.
  • مایکروویو.
  • تلفن های بی سیم.

اگر تلویزیون خود را در نزدیکی یکی از این اشیاء قرار می دهید، باید موارد ذکر شده را به گونه ای تغییر دهید که با سیگنال تداخل داشته باشند.

جدا کردن از برق تلویزیون

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی در این روش، کافی است روتر، مودم و تلویزیون خود را از برق جدا کنید . دلیل این امر کاملاً ساده است. هرچه مدت طولانی‌تری به برق متصل باشد و بدون توقف کار کند، به دلیل جمع‌آوری داده‌ها، کارایی کمتری خواهند داشت.

برای این کار، به جای خاموش کردن آنها در خود دستگاه، باید همه این دستگاه ها را از برق جدا کنید. این به این دلیل است که جریان برق در پس‌زمینه می‌تواند دستگاه‌های شما را بیش از حد بارگیری کند.

شایان ذکر است که لازم نیست خود کابل های “اترنت” را لمس کنید، فقط کابل های برق آنها را لمس کنید. وقتی همه چیز را دوباره به برق وصل می کنید، بهتر است آن را به ترتیب خاصی انجام دهید.

این را ببینید  نشانه آبخوردگی تلویزیون

برای شروع، ابتدا مودم و روتر خود را وصل کنید تا بتوانند به سرور متصل شوند و سیگنال اینترنت را دریافت کنند. به محض اینکه مودم شما با اتصال اینترنت ایمن روشن شد، تلویزیون را وصل کنید. اگر همه چیز خوب پیش رفته باشد، آنها بلافاصله شروع به برقراری ارتباط با یکدیگر می کنند.

نمایندگی تلویزیون الجی

غیرفعال کردن عملکرد QuickStart

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی ذکر این نکته ضروری است که همه تلویزیون های ال جی این ویژگی را ندارند. با این حال، تعداد زیادی از تلویزیون های ال جی این کار را انجام می دهند. دلیل این ویژگی ساده‌سازی توالی راه‌اندازی تلویزیون بود به طوری که مردم باید یکی دو دقیقه منتظر بمانند تا تلویزیون روشن شود.

متأسفانه، یک نقطه ضعف آشکار برای این ویژگی وجود دارد . ویژگی شروع سریع اغلب اتصال اینترنت را به حدی می رساند که هرگز فرصتی برای راه اندازی ندارد.

بنابراین، به احتمال زیاد می خواهید این ویژگی را غیرفعال کنید. خبر خوب این است که انجام آن آسان است، برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1. دکمه “تنظیمات” را روی کنترل از راه دور تلویزیون ال جی خود فشار دهید .

مرحله 2. سپس، به گزینه “General” در صفحه تلویزیون LG خود بروید.

مرحله 3. پس از آن، روی “راه اندازی سریع” کلیک کرده و آن را غیرفعال کنید.

پس از آن، تنها کاری که باید از اینجا انجام دهید این است که تلویزیون ال جی خود را مجددا راه اندازی کنید و ببینید آیا تغییراتی که ایجاد کرده اید کار می کنند یا خیر.

تغییر تاریخ و منطقه زمانی

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی اگر تلویزیون شما منطقه زمانی و تاریخ نامناسبی داشته باشد ، اتصال آن تأثیر منفی می‌گذارد و باعث می‌شود تلویزیون ال‌جی اتصال به Wifi را قطع کند. ساده ترین روش برای رفع این مشکل، روشن کردن تنظیمات خودکار تاریخ و منطقه زمانی است.

همچنین، می‌توانید این تنظیمات را به صورت دستی تنظیم کنید ، اما سپردن این کار به تلویزیون احتمالاً در دراز مدت در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند. با کنترل از راه دور خود می توانید با دنبال کردن این مراحل ساده همه این کارها را انجام دهید.

مرحله 1. دکمه “تنظیمات” را روی کنترل از راه دور تلویزیون ال جی خود فشار دهید . سپس روی “General” در صفحه تلویزیون خود کلیک کنید.

این را ببینید  حرکت خطوط افقی در تلویزیون الجی

مرحله 2. از بین این گزینه ها، “تاریخ و زمان” را انتخاب کنید . از اینجا می توانید تنظیمات تاریخ و زمان را به صورت خودکار به روز کنید یا به صورت دستی انجام دهید. هر دو خوب کار خواهند کرد.

خرابی تلویزیون

اتصال تلویزیون ال جی خود از تلفن

برای علت قطع شدن WiFi تلویزیون الجی در عین حال، اگر تلفن هوشمند و اتصال داده قوی دارید ، می‌توانید بررسی کنید که آیا تلویزیون شما می‌تواند به سیگنال وای‌فای دیگری غیر از شبکه خانگی متصل شود یا خیر. اولین چیزی که باید بررسی کنید این است که آیا تلفن شما سه نوار سیگنال یا بیشتر دارد یا خیر. اگر چنین است، شما آماده شرکت در این آزمون هستید.

تنها کاری که باید از اینجا انجام دهید این است که تلویزیون را در حالت اشتراک شبکه تلفن همراه از طریق Wi-Fi (Hotspot) به دستگاه خود متصل کنید . اگر تلویزیون بدون مشکل عمده وصل می شود، به این معنی است که مشکل اتصال مربوط به تلویزیون ال جی شما نیست. در عوض، نشان می دهد که مشکلی در شبکه خانگی شما وجود دارد.

از طرف دیگر، اگر به تلفن شما وصل نمی شود و هیچ یک از نکات دیگر کار نمی کند ، ممکن است مشکلات بزرگتری مانند مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری با تلویزیون خود داشته باشید.

راه اندازی مجدد مودم یا روتر

باید تنظیمات روتر وای فای و خود اتصال را بررسی کنید. روتر وای فای خود را به مدت 1-2 دقیقه خاموش کنید و سپس آن را روشن کنید. بررسی کنید که آیا تلویزیون شما به WiFi متصل است یا خیر . گاهی اوقات، ممکن است به دلیل مشکلی در سمت ارائه دهنده شبکه، مشکل اتصال به شبکه داشته باشید.

با ISP (ارائه دهنده خدمات اینترنت) خود تماس بگیرید تا مطمئن شوید که مشکلی در اتصال به اینترنت وجود ندارد. همچنین، اگر می‌توانید در دستگاه‌های دیگر به اینترنت دسترسی داشته باشید، سعی کنید دستگاه‌های دیگر خود را برای آزمایش اتصال وصل کنید.

بییشتر بدانید: 9 مزایا و معایب تلویزیون الجی ال ای دی

5/5 (1 نقد و بررسی)